dinsdag 15 november 2011

Week....day

Gisteren stuitte ik per toeval op een leuk berichtje en in het kort kwam het hier op neer; " Facebook bericht zorgt voor chaos in Berlijnse kledingwinkel".

Het Zweedse kledingmerk Weekday, had aangegeven dat ze hun vintage collectie voor dump prijzen zouden aanbieden in de Berlijnse winkel. Voor ze het wisten stonden er 500 mensen voor de deur en dit zorgde voor een hoop chaos en hectiek in de winkel.

Aangezien ik het merk niet ken, heb ik even snel een kijkje genomen op de site en ik moet zeggen ik was blij verrast.
Het merk heeft namelijk een zogenaamde vintage lijn, een dagelijkse lijn en een lijn die bijvoorbeeld tot stand is gekomen in een samenwerking met Bruno Pieters.
Bruno Pieters is een Vlaamse designer en modeontwerper, hij heeft onder andere ervaring opgedaan bij Christian Lacroix.

Nieuwsgierig geworden naar deze collectie?  Klik op onderstaande foto om naar de site van Weekday te gaan;


Mooie tuniek van Bruno Pieters


Truitje van de " wekelijkse collectie" 

Ze verkopen ook Cheap Monday.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden? Kennen jullie het merk? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten