dinsdag 1 november 2011

Mode verantwoord...

Mode, wat is tegenwoordig verantwoord in de modewereld?  Juist, bont daar werd niemand echt vrolijk van, dus kwam er een goed alternatief nep bont:).  Alhoewel ik denk dat een jas van echt bont toch wel het mooiste blijft.  Ook het milieu kwam steeds meer aan bod,  biologisch eten word al op grote schaal aangeboden en daar is best vraag naar ondanks het prijskaartje wat er aan hangt. Ik kan uit ervaring spreken dat sommige dingen echt beter smaken.  Nu zie je sinds kort steeds meer  mode merken die ook aan ecologische verantwoorde kleding doen. Denk onder andere aan de H&M:). Als we het over low budget hebben.

Zojuist kwam ik op het web de Amsterdamse webshop Eigenzinnig Amsterdam tegen. Zij verkopen vooral modieuze kleding met een ecologisch verantwoord randje, niet verkeerd dacht ik zo:). De prijzen zijn ook niet extreem hoog.
Klik op de onderstaande foto om naar de webshop te gaan;


Truitje van Gottin des Glucks.


Jas van Komodo

Ik vind het persoonlijk allemaal modieuze en eigentijdse kleding, niks grijze wollen sokken idee:) Was dus blij verrast.

Wat zijn jullie bevindingen over ecologisch verantwoorde kleding?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten