dinsdag 8 november 2011

Boek styliste

Eindelijk eindelijk, het lange wachten werd ruimschoots beloond. Afgelopen week als ik mij niet vergis op donderdag viel de N1 van Dyanne Beekman op de deurmat. Wat had ik daar naar uit gekeken zeg! 

Dit is haar eerste boek en ik moet zeggen dat ik het een geweldig boek vind. Het boek draagt luxe uit, je hebt echt iets in je handen zeg maar. Het staat vol met goede tips over je garderobe, maar ook van die geweldige inspirerende lijfspreuken.  Maar het meest inspirerende vond ik toch wel haar openheid over haar eigen "ik". Chapeau!   Echt een mooi en eerlijk mens.


Verder leer je in dit boek om jezelf echt op nummer 1 te zetten, zonder dat je arrogant word. Zo mijn ogen werden wel even geopend zeg. 
Ik zou zeggen koop dit boek, want het is absoluut de moeite waard!

Prijs: 24,95 euro en en verkrijgbaar bij Bol.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten