donderdag 10 november 2011

Vintage@ Amsterdam

Twee weken geleden was ik een weekendje in Amsterdam samen met mijn vriend. We hebben daar lekker gewinkeld in de bekende 9 straatjes. In de Huiden straat kwam ik een leuk winkeltje tegen en mijn aandacht werd voornamelijk getrokken door de kleurrijke etalage, ben dus even snel naar binnen geslopen.  Leuk detail: de eigenaresse Carla Palermo van de winkel heeft haar voormalige woonkamer om gedoopt tot haar winkelparadijs. Je vind er voornamelijk vintage kleding, tassen en schoenen van diverse merken. Zo zag ik er bijvoorbeeld een stoer jasje hangen van Mexx,  maar ook leuke jurkjes van Object.  Maar ook de wat duurdere merken zijn er goed vertegenwoordigd.


Tof  glitterjasje!
Ben je in Amsterdam, neem een kijkje zeker de moeite waard. Zij heeft toch net iets aparter vintage kleding hangen dan bijvoorbeeld Zipper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten