zondag 1 april 2012

A long time ago....van alles

Na lange tijd van het blog toneel verdwenen te zijn, kan ik vanaf vandaag wel weer zeggen dat ik back in business ben:).  De reden dat ik even een tijdje afwezig ben geweest is omdat ik verhuisd ben van Den Haag naar Gouda.  Dat kost nu eenmaal wat voorbereidingstijd. Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend:).

En wegens mijn gezondheid moet ik gewoon erg letten op het pakken van rust wil ik er ernaast nog kunnen blijven werken (36 uur). Dit wil ik zeker blijven doen, aangezien ik mijn werk gewoon erg leuk vind en ik graag onder de mensen wil blijven.  Dit houd dan wel in dat ik de dingen die ik privé graag doen, zoals het schrijven van artikels op mijn blog, het volgen van blogs, het maken van armbanden, mijn sociale leven enzovoort allemaal op een iets lager pitje moet doen helaas.

Maar goed niet getreurd, vanaf vandaag ben ik weer terug in blog land en vandaag wil ik jullie een aantal foto's laten zien van dingetjes die ik de laatste tijd heb aan geschaft op beauty, haar, woon en opberg  gebied.

Mijn nieuwe bureautje
Vanaf deze plek komen vanaf nu al mijn hersenspinsels vandaan:)
Met mijn nieuwe bureautje ben ik helemaal happy!  Gelijk toen ik het zag op de site van de IKEA was ik verkocht:)  Wat ik er zo leuk aan vind is dat het lijkt op een oud lessenaartje van vroeger, lekker old skool dus.  Er zitten handige vakjes in om pennen, een schrift enzovoort in op te bergen.


Etuitje voor make up en allerhande dingetjes



Jullie kennen het vast wel allemaal van die prullaria die los in je tas zit?  Gevolg iets terug kunnen vinden dat word lastig zonder je hele tas om te moeten spitten.  Ik sjouw mijn lipgloss, lippen balsem, paracetamol enzovoort altijd mee in een etuitje wat ik jaren geleden eens gekocht heb bij de H&M. Ik vond dat het wel tijd werd voor een nieuwe:) Deze van Essence vond ik gelijk leuk met die frisse kleurtjes.

Haar accessoires  
Je kan wat betreft haar accessoires nooit genoeg hebben dacht ik zo?  Deze heb ik voor een schappelijk prijsje bij de H&M (haarband 1 euro) en Bijou Brigitte (vanaf 2,50 euro)gescoord.
Ik moet zeggen dat ik Bijou Brigitte echt als tip kan mee geven om te kijken voor leuke haar accessoires! 

Mandje voor al mijn beauty spulletjes

Dit mandje zag ik een aantal weken geleden bij de Marskramer en ik vond het direct leuk. Lekker stoer! Alleen toen heb ik het (weet alleen niet waarom) niet gekocht:)  Gisteren opnieuw naar de Marskramer en ze hadden het gelukkig nog:).  Ideaal om al mijn beauty spulletjes in te bewaren.
In een nieuw artikel geef ik jullie een kijkje in de keuken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten