zondag 8 april 2012

Make up look Heavy...en look

Vandaag zoals beloofd een paar foto's met een nieuwe make-up look en de outfit die ik er bij draag. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden;

Make-up die ik gebruikte om de look te maken

Net uit bed look:)
De basis: foundation en concealer.

De foundation gebruikte ik vandaag voor het eerst en ik kan zeggen dat ik er erg tevreden over ben. De foundation is van Catrice, Photo Finish 18H Liquid Foundation. De kleur die ik gebruik is de 010, Sand Beige. Erg handig en hygiƫnisch met het pompje. Overigens heb ik hem wel aan gebracht met een speciale foundation kwast, aangezien je de foundation naar mijn inziens beter kan verdelen. Zoals je ziet geeft het mij alleen een beetje witte kleur.

Beetje bronzing powder gebruikt.
Look helemaal klaar!
Doordat mijn oog make-up niet helemaal goed te zien is met mijn bril, heb ik nog en extra foto gemaakt.

Zoals jullie zien heb ik het accent op de ogen gelegd. Dit vandaag wegen het feit dat ik mijn moeheid uit mijn gezicht wil halen en omdat ik dit een mooi deel van mijn gezicht vind. Als je dat van jezelf mag zeggen natuurlijk ha ha.


Oog make-up/foto zijkant gezicht



De make-up heb ik aangepast op de look die vandaag draag:
Broekje Freesoul, t-shirtje Object, colbertje Zara, pumps onbekend merk

Mijn selfmade kapsel


Ben erg benieuwd wat van jullie van zondag look vinden?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten