maandag 9 april 2012

Make up Romantic...en look

Vandaag zoals beloofd op nieuw een make-up look met een daar bijbehorende outfit.  Aangezien de kleuren van vandaag wat betreft de kleding grijs/oude roze is, heb ik gekozen voor een romantisch ogende make-up.

De make-up spulletjes die ik vandaag gebruikt hebt zijn:

Make-up spulletjes

Voor de oog make-up gebruikte ik de oogschaduw Royal Botanic Garden, uit de Big City Sydney Palet van Catrice.  Dat is de lichte roze oogschaduw op de foto in het palet.

De blosjes op de wangen zijn gevormd door een menging van Opera House en Taronga Zoo ook afkomstig uit hetzelfde palet. Dit zijn de uiterste linkse kleurtjes op de foto in het palet.


Net uit bed look:)


Eindresultaat




Foto zijkant oog/heel subtiele roze kleur
Nagellak Catrice
De nagellak is een nieuw kleurtje afkomstig uit de Limited Edition FeMale collection van Catrice. Hier komt binnenkort een review over. Het is een mooie oude roze kleur, bijna nude kleur.

Mooi subtiel kleurtje niet!
De nagelolie van Herome is erg fijn. Deze heb ik gister avond in gesmeerd op mijn nagels en nagelriemen en zie hierboven het resultaat. De olie ruikt heerlijk naar citroen en trekt snel in.


De gehele look:)

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten