woensdag 18 april 2012

Personal stuff @ hot and fire

Naast dat ik mode, beauty, lifestyle en fotografie helemaal geweldig vind. Heb ik een paar jaar geleden ook ontdekt dat de medische kant van ons leven en de veiligheid mij ook erg trekt!  Vandaar dat ik vandaag in plaats van plaats nemen achter mijn desk op kantoor, brandjes mocht gaan blussen in Bodegraven. Super stoer, maar tegelijkertijd soms ook een beetje eng.... 

Zo mag ik mij binnenkort weer Basis Hulpverlener noemen voor een jaartje:)  Ook hebben we vandaag een reanimatie uit gevoerd op een pop en met de AED gewerkt. Een super handig apparaat!

Wie weet wat een AED is?

Ik vind het toch wel erg belangrijk om van dit soorten zaken die je in het dagelijkse leven zonde pardon kan tegen komen ook iets af weet. Enne we zijn toch nooit te oud om te leren?

Hebben jullie toevallig ook een EHBO diploma?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten