zondag 8 april 2012

Nails...are a fairytale

Zoals waarschijnlijk velen van jullie, kennen jullie vast het probleem van nagels die niet sterk zijn (dat probleem heb ik gelukkig niet) maar voor mij geld wel gespleten nagelriemen en er gaat snel vuil tussen zitten. Daarnaast worden mijn handen en nagels aardig verpest door de afwas, schoonmaken en dergelijke zaken. Klinkt ons vrouwen vast bekend in de oren:) Vandaar dat ik mijn nagels meestal redelijk kort heb.

Ik vond dat het nu wel eens tijd werd om mijn nagels onder handen te nemen en toevallig liep ik gisteren even snel de Douglas binnen en mijn oog viel daar op een nagelverzorgingsset van Herome. Voor de schappelijke prijs van 24,95 euro wil ik dit zeker eens uit proberen.  Zeker omdat dit merk goed aangeschreven staat voor allerhande nagel/hand problemen.

De set, beloofd veel goeds:)

De inhoud:)

De inhoud van de doos bestaat uit:

Nagelvijl (glas)
Voedende nagelolie ( 10 ml)
Wonder pen voor nagel en nagelriem
Natural Nail Whitener (10 ml)
Handcrème dagelijkse bescherming (75 ml)
Nagelpotlood

Niet verkeerd dacht ik zo?

Nagelvijl



Zelf ben ik niet zo'n ster in het nagels vijlen. Echter volgens Herome kun je het beste de vijl (glas kant) in een hoek van 45 graden houden losjes onder de nagel. Vijl vervolgens de nagels in vorm door er licht druk op uit te oefenen.  Makkelijk niet?  De vijl voelt stevig aan en ligt lekker in de hand en ik moet zeggen als je je daar aan houd gaat het vijlen prima. Al moet ik zeker nog wat oefenen, maar ach oefening baart kunst.

Door het glas is het onmogelijk om op de verkeerde manier te vijlen. De verkeerde manier is dus zagend.

Voedende nagelolie
Voedende nagelolie

Dit heb ik nog niet uit geprobeerd, aangezien het geadviseerd word om dit in de avond te doen zodat het 's nachts lekker kan intrekken. Deze kuur van 14 dagen moet er voor zorgen dat breekbare nagels en nagelriemen als sneeuw voor de zon verdwijnen. De olie bevat amandel en citroen.  Je dient dit i in te masseren. Bijkomend voordeel kan ook op teen nagels gebruikt worden.
Het ruikt in ieder geval heerlijk naar citroen:).

Wonder pen voor nagels en nagelriemen

Wonderpen

Knopje pen
Dit mag met recht een wonder pen genoemd worden. Ik merk naar 1 keer gebruik al een behoorlijk verschil gelet op mijn nagelriemen. Die ogen al een stuk minder gespleten. Dit is pas dag 1, want ook dit is een kuur van 14 dagen. De olie bevat jojoba, amandel/sesam olie, shea butter, aloe vera, vitamine E en bisabolol.  Nog een bij komend voordeel het stimuleert ook de nagel groei.  Je moet wel even een paar keer op de achterkant van de pen klikken wil er olie te voorschijn komen. Dit kun je dan vervolgens zachtjes in masseren op de nagel en nagelriemen.

Natural Nail Whitener

Natural Nail Whitener

Aangezien ik mijn nagels gisteren iets te kort heb geknipt (ik weet je kan ze beter vijlen, dan knippen) kan ik dit flesje iets minder goed beoordelen. Ik heb het gebruikt op een nagel (waarvan er nog een beetje nagelrand over was) en ik krijg om eerlijk te zijn niet echt de indruk dat de nagelrand stralend wit word. Wel merk ik dat mijn nagelbed zijn natuurlijke roze kleur terug krijgt en gaat mooie glanzen. Droogt overigens erg snel.

Hand Cream Daily Protection

Hand Cream Daily Protection


Hand cream
Lekker ruikende handcrème met niet geheel onbelangrijk een SPF factor 8.  Deze is aardig dik van structuur.  In eerste instantie lijkt de crème een beetje te plakken, maar hier heb je niet heel veel last van omdat deze snel intrekt.

Nagelpotlood

Dit is echt een ideaal potloodje, waar ik zeer over te spreken ben. Dit breng je namelijk onder de nagel aan en zo creëer je mooie witte randen. Parel wit zoals de verpakking aan geeft kan ik niet beamen als ik voor mezelf spreek. Maar het geeft zeker een mooie witte rand, die er absoluut niet onnatuurlijk uit ziet.
Ik zou zeggen oordeel zelf:

Kuurtje voor de nagels en handen
Conclusie

Ben zeer tevreden over mijn eerste kennismaking met dit merk. 24,95 euro daar kan je je absoluut geen bult aan vallen. Zou ik dit setje weer kopen? Absoluut een ja.

Hoe verzorgen jullie je nagels?  Al een keer iets uit geprobeerd van dit merk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten