zaterdag 24 december 2011

Lookbook....11

De uitverkoop is toch elke vrouw zijn beste vriendin niet?? Bij mij in ieder geval wel, er is niks leukers dan lekker shoppen voor weinig poen. Dit kan tegenwoordig zelfs vanuit je luie stoel. Ideaal toch?  De volgende dingen heb ik gescoord;
Armband van Sal Y Limon (niet in de uitverkoop overigens)


Armband van Sal Y Limon
Sleehak laarzen van Sacha
Sleehak laarzen van Sacha
Ik was al een tijdje op zoek naar laarzen met een hak. Mijn vriend (welke mannen overigens niet) ziet mij graag op hakken. Alleen dat is nu net het probleem, ik ben niet zo'n " hakken mens".  Vind het erg lastig om op hakken te lopen namelijk. Ik ben nu eenmaal van mening, op hakken lopen straalt alleen iets uit als het iets van elegantie heeft. Oefening baart zeker kunst!
Vandaar dat ik dus dacht laat ik eens beginnen met een sleehak, dat loopt toch iets geleidelijk af en wellicht is dat de stap naar een hak.

Toen viel mijn oog op deze, gescoord in de uitverkoop en ben er happy mee!  Ze zijn er overigens ook in het rood, of in het zwart.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden?  Houden jullie van hakken? Of gaan jullie toch meer voor de platte schoen of sleehak?

Imitatie lammy look coat Object Collectors Item
Ik ben zo'n vrouw die vind dat je voor bijna elke look en gelegenheid een winterjas in de kast moet hebben hangen.  Een coat, een korte jas en een lange jas moeten voldoen aan dit beeld. Wat dit jaar een ware trend op jassen gebied is de fak fur bontjas. Persoonlijk vind ik ze ook helemaal te gek, ben een lange tijd op zoek geweest naar " het" exemplaar. Echter een paar pas sessies verder moest ik toch wel bekennen, dat dit type jas niet voor mij is weg gelegd. Simpel wel omdat het mij niet flatteert, het lijtk bij mij wel een hobbezak.

Vervolgens liep ik bovenstaande jas tegen het lijf en dit was direct een Inge jas. Deze ging al vrolijk bungelend aan de arm mee naar huis.
De jas is overigens niet geschikt als het vriest dat het kraakt, maar daar heb ik dan mijn heerlijke groene jas en mijn korte suède jas met fake fur voering voor.  Maar met deze bijna inmiddels " tropische" temperaturen is deze jas ideaal.

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden?  Zouden jullie zelf voor de fake fur bontjas gaan? Of de imitatie lammy look jas?

Leuk streep dessin vestje van Object Collectors Item

1 opmerking:

  1. Leuke armbanden. Moet zeggen dat mijn ex de enige was die me liever op sneakers zag lopen haha. Oja de coat is ook erg leuk! Den Haag is ook veel meer keus om te shoppen dan hier in Groningen!

    BeantwoordenVerwijderen