woensdag 21 december 2011

Duw...op

Van de week op het web gespot de make - up en beauty artikelen van het innoverende Amerikaanse merk DuWop. Persoonlijk had ik nog nooit van het merk gehoord, maar een product trok zeker mijn aandacht, dit is namelijk de zogenaamde " lip plumper".  Ja,ja mocht je" botox"iets te heftig vinden, dan is dit product zeker een goed alternatief.  Deze lipgloss laat je lippen namelijk natuurlijk opzwellen en dat voor circa 18 Amerikaanse dollar. Daar kan toch geen enkele " botox"lippen tegen op dacht ik zo!
Voor meer top producten van dit merk, klik op onderstaande foto om naar de webshop te gaan;



" lip plumper"

Vergeet ook niet het volgende product te checken; Double Glow7.

Ben erg benieuwd of jullie het merk kennen?  Ik zou het erg leuk vinden als jullie een kijkje in de webshop zouden nemen en een reactie op mijn blog achter zouden laten.
Zouden jullie de lip venom en de doubleglow 7 kopen?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten