maandag 12 december 2011

Brainstormen...

Zojuist gespot, het grote make-up merk Rimmel nodigt iedereen uit om te brainstormen over een nieuw online magazine wat ze willen gaan starten. Er is plaats voor mode, beauty en nog andere diverse items. Heb je op 19 december of 22 december tijd? Stap dan in de trein of auto en reis af richting Haarlem. Je word er verwacht om 15.00u, het duurt tot 17.00u.

Persoonlijk vind ik het super tof initiatief, en weet je wat nog leuker is? Je krijgt een goed gevulde goodiebag mee naar huis! Niet verkeerd dacht ik zo?

PS: vergeet niet om eerst de FB pagina van Rimmel te " liken" voor je deel kan nemen aan de brainstorm sessie. Mocht je helaas net zoals ik niet kunnen deelnemen, dan kun je nog altijd via FB je tips

Wat vinden jullie van het idee?

2 opmerkingen:

  1. geweldige tip... wij gaan denk ik wel even er naar toe :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook een erg leuk idee! Als jullie gaan, let me know:)

    BeantwoordenVerwijderen