zondag 25 december 2011

Hat...time

Ook dit mode seizoen zijn de hoedjes, mutsen en petjes niet uit het straat beeld te slaan. Het leuke is er is voor iedereen wat wils.  Persoonlijk heb ik absoluut geen hoofd voor een muts of een pet. Hoedjes daar in tegen die kan ik wel hebben, alhoewel zeker niet alle exemplaren.  Mijn lieve moeder heeft er eentje voor mij gemaakt, dat is dus zeker een collectors item:) Helemaal happy mee! Deze is paars met zilverdraad er door heen.

Nu was ik nog op zoek naar en bruine, daar ik dit erg mooi vind kleuren bij een mosgroene jas en natuurlijk past dit goed bij bruin.  Vanmiddag even de stad in op zoek naar een kort rokje, ik heb een toffe gezien van mijn favoriete merk Object, maar dit vond ik bij nader inzien toch nog iets te duur. Dus ik wacht nog even tot het nog wat verder is af geprijsd. Mocht het weg zijn dan was het niet voor mij bestemd.  Snel nog even een andere winkeltje in gelopen, en daar boem pats daar zag ik een bruin hoedje waar ik meteen verliefd op was.   Zie hieronder het resultaat;



 




Hoedje wat gemaakt is door mijn moeder. Dank je wel mam!
Ben erg benieuwd wat jullie van de hoedjes vinden?  De foto van het paarse hoedje zijn jullie wellicht al een keer eerder tegen gekomen op mijn blog. Ik heb de foto nog een keer toe gevoegd voor de vergelijking.
Houden jullie van hoedjes?


4 opmerkingen: