zondag 11 december 2011

Lang leven...mooi maak spulletjes

Het werd weer eens tijd voor een blog over beauty. Vorig weekend heb ik van mijn zusje voor Sinterklaas een aantal make-up spulletjes gekregen. Deze zijn allemaal van mijn favoriete merk Catrice. Je haat het, of je bent er erg blij mee. Daar zit volgens mij niet zoveel tussen in, haha. Persoonlijk gezien ben ik meer dan tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding van de producten;

Catrice


Oogschaduw en lippenstift

De twee verschillende kleuren oogschaduw, dragen allebei de naam Made to Stay.  De oogschaduw is geen poeder variant, maar heeft meer weg van een crème. Het geeft een metallic effect!  De oogschaduw is verkrijgbaar in verschillende kleurtjes.


Het kleurtje blijft zeker de hele dag zitten, je hoeft het niet bij te werken. Dat is zeker positief! Al met ik wel eerlijk zeggen dat dit wellicht per huid verschilt. Bij mij blijft het de hele dag zitten. Het kan dat het misschien bij een iets vettere huid wat sneller verwacht.
Tip: doe een klein beetje foundation op je ooglid en daarvoor een klein beetje poeder. Als je daarna de oogschaduw aan brengt blijft nog beter zit.


Het nadeel van deze oogschaduw vind ik dat je er best wel wat van moet op doen wil het zichtbaar zijn en het voelt ook een beetje stroef aan. Ondanks dat ben ik wel erg tevreden over het product.

Ik heb gekozen voor de volgende twee kleuren;

060; Jennifer's Goldrush, heeft een goud tintje
050: Metal of Honor, heeft een bruin tintje.

050, Metal of Honor

060, Jennifer's Rush
 
De Colour Fusion longlasting lipstain, valt onder de categorie lippenstiften.  De lippen stift heeft een fruitig smaakje en geeft de lippen hydratie Het aanbrengen gaat makkelijk omdat het lijkt alsof je met een viltstift je lippen in kleurt.
Rose Wood Avenue
Excuses voor de wat onduidelijke foto, echter ik hoop dat er toch een kleurtje donker roze zichtbaar is.
Ben erg benieuwd of een van jullie ervaringen heeft met deze oogschaduw en lippenstift?
Wat vinden jullie van de stelling?  Make - up of toch liever puur natuur?

1 opmerking:

  1. Sommige producten van Catrice heb ik een haat en liefde verhouding mee. Daarin tegen vind ik de lakjes wel enorm fijn. Ik heb geen ervaring met deze producten ook. Maar foundation en daarop oogschaduw, dit doe ik nooit ik gebruik altijd een primer van Urban Decay, die zorgt ervoor dat je oogschaduw niet gaat creasen en de kleuren worden ook veel intenser. En je oogschaduw blijft de hele dag op zijn plek zitten.Ik weet zeker als jij een primer gaat gebruiken dat je helemaal weg bent van dit product. Ze hebben dit ook van Catrice maar Urban Decay vind ik persoonlijk het beste. Kan je bij Sephora kopen.

    BeantwoordenVerwijderen