maandag 15 augustus 2011

Voetbal??? Ik zeg Gouden Schoen

Iedereen kent het fenomeen de Gouden Schoen vast wel?  Elk jaar kijken de beste voetballers van de wereld er weer reikhalzend naar uit...wie is dit jaar de gelukkige?  Daar kan ik heel kort over zijn, dat ben ik! Ja, ja beste lezers ook ik mag mij tot deze kleine club scharen. Er zijn echter twee minimale verschillen te bespeuren. Ware het niet dat mijn schoen niet echt van goud is...en het heeft niet het uiterlijk van een typische voetbalschoen. Eerder van een brogue, dit is nu echt een ware trend in schoenen land. Terecht overigens, ze lopen heerlijk (geen last van pijnlijke blaren), zijn modieus en je kan er qua stijl veel kanten mee op. Netjes of stoer, het kan allemaal met deze veelzijdige schoen.

Hoe denken jullie er over?  Hot or not?

Dit zijn die van mij;

Merk: Swear London

Deze heb ik circa 2 jaar geleden op de kop getikt bij Men at Work, Eindhoven.  In de uitverkoop gescoord voor 19 euro, wat wil een "shop addict"nog meer???

Nieuwsgierig geworden naar wat dit merk nog meer te bieden heeft?  Check hun site:
Swear London

Geen opmerkingen:

Een reactie posten