donderdag 18 augustus 2011

Parijs...zeg Metal

Vinden jullie de Buddha  to Buddha armbanden ook zo gaaf?  Ik wel, alleen mijn portemonnee zou er zeker te weten wat minder blij mee zijn.  Bedoel 400 euro voor een armband is natuurlijk niks.  Echter ik wilde zo graag zo'n armband, toen dacht ik wat nu???  Zijn er alternatieven te vinden die goedkoper zijn?  Ik heb het antwoord die zijn er, jippie voor al onze robuuste en zilveren armbanden fans onder ons:)

Ja, ja ik zeg Les Halles en Parijs....ik zeg Metal Pointu's.  Het merk zag in 1989 het levenslicht. En is uit gegroeid tot aan de Big Apple!  De ontwerper gebruikt o.a. tin en dit word vervolgens zwaar verzilverd.  Het zijn met recht stoere en unieke sieraden te noemen.  Ze zijn zeer portemonnee vriendelijk. Ook niet geheel onbelangrijk dacht ik zo?


Collectie 2011

Collectie 2011
Zie je een armband van dit merk al om je pols hangen?  Of zo'n stoere ring?
Check hun site:
Metal Pointus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten