dinsdag 16 augustus 2011

Berlijn....en Big Ben

Een aantal jaar geleden werd ik de trotse eigenaar van een gave bril van Ben Sherman. Dit was toen nog een onbekend merk voor mij.  Tot dat ik een bezoek bracht aan Berlijn in maart 2009.



Berlijn, absoluut de hotspot van Duitsland. Deze stad herbergt zeker een paar pareltjes op mode gebied. Denk aan Kaufhaus des Westens, kortweg KDW genoemd. Hier kan onze Bijenkorf absoluut nog een puntje aan zuigen, zowel qua assortiment als styling van de winkel. Zie onderstaande foto...en overtuig u zelf



                                           Entree KDW,  diverse zoetigheden voor de Pasen

Tijdschrift waardig of niet?
Ook op de dames afdeling heb ik mijn ogen uit gekeken. Wat een keuze!!  Hier was het ook waar mijn aandacht ineens naar een fel groene bloes werd getrokken, helemaal top!  Ik dacht deze ontwerper moet echt gedacht hebben dit is echt een Inge bloes,  Kermit de Kikker is er niks bij:)  En ja wel....het was Ben Sherman!  Big Ben!  Helaas heb ik de bloes moeten laten hangen, was toch iets boven mijn budget.
Droom droom... wat had de bloes mooi gestaan bij mijn Sherman bril.

Benieuwd naar de dames collectie van Ben....
Neem een kijkje op de website.

Voor de heren onder ons, neem een kijkje op de andere website website

Geen opmerkingen:

Een reactie posten