zondag 14 augustus 2011

Creativiteit of een trend?

Beste lezers,  ik ben toch wel erg benieuwd wat het woord mode bij jullie oproept?  Zien jullie mode als alle trends klakkeloos volgen? Of zien jullie mode als het vinden van je eigen stijl? En wellicht wel een uitspatting van je eigen creativiteit?  En welk merk vertegenwoordigd jullie stijl het beste?

Mijn stijl valt toch wel in de categorie eigen stijl met de trends die er op dat moment zijn. Als ik vind dat die trend bij mij past.  Bij mij komen zowel rokjes als harembroeken,  als kant en spijkerstof in mijn " walk in closet" voor.  Het merk wat op dit mijn stijl het beste vertegenwoordigd is het Deense merk Object Collectors Item. Dit merk heeft stoere, maar toch aparte kleding met een leuke twist.

Broek en hemdje Object Collectors Item

Nieuwsgierig geworden naar wat het merk nog meer te bieden heeft?
Object


Geen opmerkingen:

Een reactie posten