zondag 21 augustus 2011

Fladder Fladder daar gaat de Vlinder...

In mei toen de vogeltjes begonnen te fluiten en de zon goed zijn best begon te doen, dacht ik ik ga mij zelf trakteren op een nieuwe zonnebril.  Had al helemaal bedacht welk merk het ging worden en welke stijl, de Rayban Wayfarer!   Vol goede moed dook ik samen met mijn vriend de stad in op zoek naar de ultieme versie hiervan.  Echter drie winkels later stond mijn besluit vast, de Rayban Wayfarer is toch niet aan mij besteed. Maar wat nu?  Daar mijn ideaal beeld toch letterlijk in duigen was gevallen(:

Plots kwam de verkoopster met een te gekke bril aan zetten en ik dacht direct dat is een typisch Inge brilletje.  Ik zeg een vlinder model...iedereen roept gelijk Jules Deelder.  Ja, ja dames en heren ik heb zo'n type zonnebril gekocht en ik ben er hartstikke happy mee:)
kek brilletje:)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden?  Welk merk zonnebril dragen jullie graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten