zondag 14 augustus 2011

A-Typisch

Madrid, een bruisende stad gelegen in het midden van Spanje op de Spaanse Hoogvlakte. De stad staat onder andere bekend om zijn heerlijke tapas en niet te vergeten zijn niet minder fantastische ham. Daarnaast zullen de ware mode liefhebbers onder ons zich hier ook absoluut niet vervelen!  De stad heeft een keur aan winkels, dus voor iedereen wat wils.  De bekende ketens en de grotere warenhuizen zijn over het algemeen te vinden in het centrum van de stad (Gran Via), denk hierbij bijvoorbeeld aan Cortes de Ingles (groot warenhuis).  In de wijk Chueca vind je de wat aparte winkeltjes en vintage zaakjes waar men zeker iets aparts kan scoren.

A-typisch,  ik zeg Desigual. Inmiddels heeft dit kleurrijke merk ook langzaam zijn faam weten op te bouwen in Nederland.  Desigual staat voor ongelijkmatig en dit klopt ook wel daar het merk verschillende soorten stoffen voor 1 kledingstuk gebruikt. Ware het nu niet dat Madrid een winkel van dit merk herbergt, met wel 5 verdiepingen!!  Met op de vijfde verdieping ook nog een outlet!  Help!! Waar moet je beginnen?? Na zeker 2 uur rondgestruind te hebben in de winkel (wat absoluut al een lust is voor het oog, aan details geen gebrek qua inrichting) stond ik met een gaaf jasje en 70 euro lichter weer buiten. Helemaal happy!  Wat nog veel toffer is, is dat het jasje in Nederland nooit is verkocht. Ik heb dus zeker te weten een collectors item in mijn bezit....

Ben erg benieuwd naar jullie mening over het jasje. Wat vinden jullie van het merk? Als ik voor mijzelf spreek kan ik wel zeggen dat zowel de tassen en jassen bij mij favoriet zijn.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten