maandag 15 augustus 2011

Trek...en Beer

Pull and BearDuw...en Beer waar zou dat nu voor staan in mode land??  Daar heb ik ook lang over moeten nadenken, echter toen ik februari 2010 in Valencia op steden trip was kwam het verlossende antwoord. Daar in een plaatselijk winkelcentrum zag ik ineens de keten Pull and Bear.  Onbekend....dus ik als ware mode liefhebber kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en glipte even naar binnen.  Tot mijn grote verbazing hing er veel leuks in de winkel, omschrijving; stoer/casual. Beetje te vergelijken met de Berska en American Today. Alles voor een schappelijke prijs.


Mijn verbazing was dan ook groot toen ik af gelopen voorjaar zag, dat deze keten was neer gestreken in het Haagse winkel gebied:) Ook Nederland mag zich weer gelukkig prijzen met een  leuke keten.

Nieuwsgierig geworden naar wat deze winkel te bieden heeft?  Check hun site:
Pull and Bear

Geen opmerkingen:

Een reactie posten