zaterdag 20 augustus 2011

Ik zeg...lang

Lang?  In mode land roept dit aardig wat vragen op.  Kijk maar op de internationale catwalks, het is allemaal lang wat de klok slaat. Hier zijn de meest bekende mode ontwerpers dagelijks mee aan het werk. In dit opzicht bedoel ik met lang, het zijn toch de modellen die hun nieuwste creaties promoten. En dit zijn toch meiden met een gemiddelde lengte vanaf 1.75.  Lang? De lange broeken blijven altijd in, spijker, zijde, katoen je kan het zo gek niet bedenken maar elk mode seizoen komt dit item terug.  Hebben we dan nog meer versies van lang...hoor ik jullie denken??

Hier kan ik met een gerust hart ja op zeggen:).  Vanmiddag toen ik door de Goudse winkelstraten liep zag ik links en rechts toch nog een versie van een lang kledingstuk voorbij komen. En nee het waren niet de lekkere lange warme mantels voor het aankomend najaar en winterseizoen, maar het was de lange jurk!

Groot voordeel van lange jurken, je staat in de ochtend niet voor de kast en denkt wat moet ik nu weer aan. Combineer hem met een leuke sjaal, sieraden, een vest of een gilet en klaar is kees.
Persoonlijk ben ik nu al fan, deze komt zeker in mijn " walk in closet " te hangen.

Als je op onderstaande link klikt zie je de jurk die ik tegen kwam in de winkelstraat van Gouda; 
lange jurk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten