zaterdag 20 augustus 2011

Portemonnee zeer? Een tas van leer?

Leren tassen? Wat is er al veel over geschreven en terecht want een mooie van goede kwaliteit leren tas is voor elke vrouw en laten we niet vergeten de hippe man een gewild mode item.  Keus te over aan soorten, maten, kleuren en merken. Ik zeg..Cowboy Bags, PH&T, Fred de la Bretoniere, Buddha to Buddha.  Op de tassen van het laatst genoemde merk ben ik zeker verliefd.  Alleen naar de vanaf prijzen had ik nog niet gekeken.

Ik vol goede moed op zoek naar de ware van en echt mij hoorde je qua keus absoluut niet klagen. Echter bij een tas van 260 euro begon er toch een stemmetje vanuit mijn portemonnee te roepen, au! au! Maar zoals een ware vrouw betaamd kon ik de verleiding niet weerstaan, maar ben uit eindelijk toch voor een goedkopere maar niet minder mooi exemplaar gegaan:
Van Dalen Real Leather

Toch nieuwsgierig geworden naar de tassen van Buddha to Buddha?  Check de volgende site:
Leren tassen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten