dinsdag 23 augustus 2011

Disco avondje....ik zeg flared leg

Wat is nu de ultieme outfit voor een avondje uit in de discotheek?  Juist de flared leg. Vraag maar eens aan je ouders, waarschijnlijk hadden zij er hun kast mee vol hangen. Mijn moeder in ieder geval wel.  Ook op mij is het virus een aantal jaar geleden over geslagen..helemaal happy was ik toen ik een stoer exemplaar scoorde in Hollandse appeltjes van oranje kleur.

Die van mij was een rib exemplaar. Daarna verdween de broek van het strijdtoneel, om nu anno 2011 weer in vol ornaat terug te keren op de catwalk.  Combineer deze broek met een zadeltas en je bent helemaal een hippe kip:).  Destijds moest de broek wijken voor de skinny jeans. Absoluut ook favoriet bij mij. Maar ook ook de flared leg heeft iets unieks.

Nieuwsgierig geworden?  Check de volgende site:

flared leg

Flared leg hot or not?   Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten