woensdag 24 augustus 2011

Spin in het web

Shoppen via het internet, wie doet het niet? Ik ben er inmiddels ook aardig mee bekend. Het leuke aan shoppen via het net vind ik dat de keuze aan kleding van een bepaald merk op het internet vele malen groter is dan in de winkel. Je vind er vaak veel koopjes, en dan zegt mijn portemonnee echt geen nee:)

En de meeste kleding liefhebbers zullen het met me eens zijn, het is ook nog eens rustig, geen mensen die tegen je aan duwen...geen last van te kleine hokjes die slecht verlicht zijn. Kop koffie, koekje erbij en dan uren struinen op het internet naar dat ene ultieme kledingstuk, heerlijk!!

Mijn favoriete sites zijn;
Boozt
en
Sans online

De eerst genoemde website heeft alleen Scandinavische merken. Denk aan Only, Vila, Vero Moda die zijn bij iedereen wel bekend. Maar ook wat onbekende merken zoals The Wardrobe en Signal. Erg leuke collectie:)  Bij Sans vind je voornamelijk, Object, Only, Vero Moda maar ook Just B. Voor beiden sites geld een snelle levering en goede service.\

Welke websites zijn bij jullie favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten