zondag 1 januari 2012

Tommy...Fes

Weer lekker van de oliebollen, wafels, appelbeignets en appelflappen gesnoept?
2012, iedereen zal erg benieuwd zijn wat dit jaar hem of haar gaat brengen.  Hebben jullie ook goede voornemens voor 2012?  Of denken jullie die hang ik lekker aan de wilgen en ik zie wel wat er op mijn pad gaat komen?   Ben wel erg benieuwd welke mode items dit jaar een trend zullen worden. Ik heb wel al een paar leuke items voorbij zien komen, die wellicht potentie hebben om een trend te gaan worden;

Izi-Fes laarzen

Deze authentieke hand gemaakte laarzen zijn afkomstig uit het Marokkaanse stadje Fes. Ze zijn een beetje te vergelijken met een van de trends van 2011, de Kilim boots. Die waren ook niet aan te slepen. Persoonlijk vind ik de Izi-Fes laarzen mooier omdat ze qua prints wat origineler zijn.
Nieuwsgierig geworden?  Neem een kijkje op de site:  Izi - Fes laarzen

En laat je mee voeren door de Oosterse wereld die laarzen heet!  De laarzen zijn verkrijgbaar in enkel laarzen, midden laarzen en hoge laarzen. Tevens heeft het merken een lijn voor de aller kleinsten onder ons (tip;  neem een kijkje op de site bij " Balata" zo lief) en man lief kan ook een paar te gekke laarzen scoren.

Ben erg benieuwd wat jullie van het merk vinden?  Heeft een van jullie wellicht al een paar laarzen in zijn of haar bezit?

Toms

Hoe handig zou het zijn als we lekker een paar licht gewicht draagbare schoenen in onze tas zouden kunnen stoppen?  Ideaal als we na een middag shoppen op toren hoge hakken onze poezelige voetjes even rust willen gunnen:)   Dan ben je bij Tom's schoenen aan het goede adres.  Heel tout Hollywood zweert erbij, niet zo gek want de schoentjes zien er fashion proof uit!  Ook voor man lief en kind lief is er een lijn ontworpen.

Weet je wat nog mooier is?  Direct na je aankoop, word er een kind in de derde wereld verrast met een nieuw paar schoenen:)  Dat is de filosofie achter het merk.  Dan heb je gelijk een goed excuus als je een paar instappers wil aanschaffen van dit merk en vriend lief begint te miepen, alweer een paar nieuwe schoenen!

Nieuwsgierig geworden?  Neem een kijkje op de site: Toms schoenen
In Nederland zijn ze o.a. te kopen bij Zalando.


Wie kent dit principe?  Ik zou het erg leuk vinden als jullie een kijkje op de site zouden nemen en je mening er over zouden geven.

Ik vind ze erg persoonlijk erg leuk, maar ik houd ik ook wel van sportief met een stoere twist.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten