dinsdag 3 januari 2012

Hand....gloves

Nog steeds wachtende op de befaamde horror winter die ons land nog steeds moet gaan bereiken, hebben onze handen toch wel wat te lijden. Iedereen zal het fenomeen van schrale en droge handen best wel kennen?  Veroorzaakt door de regen in combinatie met wind af en toe een beetje vorst en natuurlijk de verwarming.  Hierdoor word de lucht droog en tja dat is funest voor onze poezelige handen. Vocht blijft toch erg belangrijk om je huid op peil te houden.

Dus de handcrème mag weer volop gesmeerd worden.  Mijn favoriete handcrème komt bij de Lidl vandaan, hier heb ik al eens een artikel over geschreven op mijn blog.  Hierbij toch nog een fotootje;

Handcrème Lidl


Echter zojuist hoorde ik op de radio nog een goed alternatief voorbij komen voor iedereen die fan is van het cosmetica merk Lancaster.  Dit betreft de Lancaster Aquamilk Handcrème.  Het heeft absoluut een schappelijke prijs, 15 euro!

Heeft iemand deze al uit geprobeerd?  Wat vinden jullie van de stelling, dure handcrème is beter dan goedkope? 

Een ander goed alternatief om je handen tegen wind, regen en lichte kou te beschermen is natuurlijk om handschoenen te dragen. Echter koning winter heeft nog niet zodanig zijn intrede gedaan waardoor de handschoenen echt voor de dag moesten komen. Daarbij vind ik het altijd lastig wanneer je handschoenen aan hebt om bijvoorbeeld iets uit je tas te pakken. Een goed alternatief om je handen (je vingers wat minder) toch iets te beschermen tegen de wind en regen is om vingerloze handschoenen aan te schaffen. Een groot voordeel is dat je dan toch makkelijker iets uit je tas kan pakken. Gisteren in Roermond een tof paar gescoord:
Vinger loze handschoenen



Ik heb ze gekocht bij Impress. Deze winkel verkoopt onder andere de volgende merken, Supertrash, Smash (kende ik nog niet, staat bekend om leuke en aparte prints), Vila, Sister Point enzovoort.
Deze vingerloze handschoenen zijn merkloos, ze zijn lekker warm en zacht door de fake fur voering en kosten 9,95 euro. Dat valt toch best mee dacht ik zo?

Wat vinden jullie van vinger loze handschoenen?

1 opmerking:

  1. those are cute, i travel to Paris soon and think i might need a pair too!

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen