zaterdag 7 januari 2012

Beauty....... De Zee

De zoektocht naar geschikte verzorgingsproducten voor je huid is altijd lastig. Persoonlijk ben ik iemand die regelmatig iets anders uit probeert om zo een eventuele allergie op langer termijn te voorkomen. Deze kun je per slot van rekening opbouwen.  Voor mijn huid geld ook hoe minder ik er op smeer hoe beter hij er uit ziet.  Een beetje extra verzorging kan natuurlijk geen kwaad.

Nu was ik gisteren met mijn moeder in Duitsland, boodschappen doen bij de Real(dit is een alles onder 1 dak supermarkt) en toen stuitte ik daar op twee producten voor de verzorging van je gezicht waarvan ik dacht die wil ik wel eens uit proberen.


Deze twee producten zijn van het merk Schaebens. Het linker product is een Peeling en het rechter product betreft een dagcrème.

Dagcrème
Deze crème is geschikt voor mensen die een gevoelige en droge huis hebben. Er zitten waardevolle mineralen in uit de dode zee.
Daarnaast bezit het een apotheek formule. Dit houd het volgende dat de crème 
100% vrij is van:  kleur en parfum stoffen, siliconen, parabenen en PEG Emulgatoren.

     Dagcrème
De crème smeert goed en hij is inderdaad reukloos. Trekt lekker in je huid en je huid voelt daarna ook heerlijk zacht aan.


Dagcrème


Peeling
De peeling is geschikt voor een droge, gevoelige huid en een onzuivere huid. Zelfs mensen die last hebben van psorias hebben baad bij deze peeling. Begrijpelijk als je bedenkt dat er mineralen van de dode zee in verwerkt zijn.

Peeling
Voor het beste resultaat kun je de peeling het beste 1 keer tot maximaal 3 keer per week gebruiken. Dit 1 minuut zachtjes aanbrengen op je huid en dan afspoelen met water. Je huid voelt daarna heerlijk zacht aan.

Peeling
Tot op heden ben ik zeer tevreden over het product. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Dagcrème:     4,49 euro
Peeling:         5,79 euro

Er is overigens ook een masker en shampoo van deze lijn verkrijgbaar. Helaas is deze lijn nog niet verkrijgbaar in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten