zondag 8 januari 2012

Lezen....der gewoonte

Zelf kan ik mij wel omschrijven als een echte boekenwurm.  Ik lees alles wat los en vast zit. Vind het ook erg leuk om mijzelf soms iets cadeau te doen wat leesbaar is.  In de meeste gevallen zijn dit natuurlijk tijdschriften die over mode en beauty gaan.  Maar vaak ook boeken die over mode gaan, want op deze manier blijf je op de hoogte van wat er in mode en beauty land speelt. 

Daarnaast vind ik het ook heerlijk en dit werkt voor mij ook zeker ontspannend het lezen van een goed boek.  Wat ik zelf zo geweldig vind aan boeken lezen is, is dat je je fantasie de vrij loop kan laten gaan:).  Want laten we eerlijk zijn bij elke persoon die in het boek voorkomt bedenk je wel een uiterlijk, in welk huis hij of zij in het echte leven zo wonen en noem maar op.

Zojuist heb ik mij de volgende " lees der gewoonte " cadeau gedaan.


LIS
Het tijdschrift viel mij gelijk op door zijn inspirerende kaft:)  LIS, is een nieuw tijdschrift en de artikelen gaan voornamelijk over lifestyle en de manier waarop wij denken. Zeer interessant!  Daarnaast is dit tijdschrift al een beauty vanwege zijn mooie vormgeving. Absoluut de moeite waard:) Ik zal het zeker nog een keer kopen.  Prijs: 4,95 euro

De kleine boekjes
Ideaal om mee te nemen in de trein en aangezien ik hier regelmatig mee reis, is dit absoluut een uitkomst!  Daarnaast kan je de desbetreffende lezer leren kennen. De boekjes zijn speciaal gemaakt om mensen die niet graag lezen, wellicht over die welbekende streep te trekken.
Ben erg benieuwd naar deze twee boekjes. Waarom Mart Smeets?  Ik vind hem persoonlijk een goede sport presentator die met de manier van presenteren mensen kan boeien. Ben dus erg benieuwd hoe hem het schrijven af gaat. Prijs: 1,50 euro per boekje



Wat zijn jullie favoriete mode tijdschriften?  En wat denken jullie van LIS? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten