zondag 15 januari 2012

Lookbook..

Het weekje rust heeft me toch enigszins goed gedaan, dus vandaag dacht ik, ik ben weer blog post fit:) Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vandaag een blog met een aantal foto's over mijn stijl. Vind het wel erg leuk om ook deze regelmatig op mijn blog te zetten:)  Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden:

Jurk Object Collectors Item

Ik was nog op zoek naar een typische Inge jurk, beetje apart maar toch stijlvol en die je het hele door kan dragen.  Deze jurk vond ik al een hele tijd mooi, door zijn twee kleur schakelingen en door de twist die er in zit. Alleen ik vond hem een beetje prijzig. Ware het niet dat ik hem een tijdje geleden in de uitverkoop heb gescoord, hij was 70% afgeprijsd!  Niet verkeerd dacht ik zo? Van de week zal ik een foto op mijn blog zetten als ik de jurk aan heb:).

Jurk Object Collectors Item
   
Colbertje Object, zwart truitje Object, Gilet onbekend, broek Pace, schoenen Zara




Jasje met een leuk detail:)

Winterjas, onbekend merk, laarzen MOU

Sjaal V&D, handschoenen onbekend merk
Suède winterjas, helemaal happy mee:)

Zwart truitje Object, Gilet onbekend merk, broek Object, laarzen MOU
Vestje Object, laarzen Karma of Charme
Jas Object







Vest Vila, sjaal en handschoenen Mexx

Zouden jullie zelf ook iets van deze stukken aantrekken?  Of is het niet jullie stijl?

6 opmerkingen:

  1. Heey! De Pace broek vind ik erg tof en de laatste outfit zou ik kunnen aantrekken, hoewel zulke laarzen mij niet staan :-(

    Feli met je samenwonen by the way!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Evey dank je wel meid! Gaat helemaal goed komen:) De Pace broek zit ook erg lekker, haha. Waarom zouden die laarzen jou niet staan?

      Verwijderen
    2. Ja misschien omdat ik het niet gewend ben? Beetje te stoer ofzo, hoewel ik wel stoer kan zijn :P

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. @The Mad Twins, dank je voor het compliment! Leuk dat je even een kijkje op mijn blog kwam nemen.

      Verwijderen
  3. Wat een gave jurk!! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen