dinsdag 17 januari 2012

Chic, de Freak Sol and more...

Wanneer je op zoek bent naar een paar stoere, toffe en toch aparte laarzen neem dan eens een kijkje op de volgende site Colette Sol

De laarzen worden geproduceerd in Turkije. De eigenaresse is van mening dat wanneer zij de laarzen niet lekker vind zitten dan komen ze ook niet de collectie!  Ik ben helemaal weg van haar laarzen, gewoon vanwege de leuke kleurencombinaties die gebruikt zijn:) En de prijzen zijn ook nog eens leuk!

Ik zou het erg leuk vind als jullie een kijkje zouden nemen op de site en laten weten wat je er van vind:)

Ons kikkerlandje is weer een nieuwe nagel lak merk rijker, jippie!  Wie kent het Scandinavische nagel lak merk FNUG
Ik ben erg wel over te spreken, mede door de diverse kleurtjes die ze hebben en ze hebben de nagellak leuke namen gegeven. Ze zijn absoluut nagel vriendelijk:).  De prijs: circa 15 euro. Welke kleur vinden jullie het mooist?

Zojuist nog gespot een te gek Nederlandse label met tassen, handschoenen, lectuur manden enzovoort in de collectie. Ook belangrijk, lekker tijdloos en stoer! Nieuwsgierig geworden neem een kijkje op de volgende site: PHILOMIJN

Wat zouden jullie aanschaffen op deze site?

5 opmerkingen:

  1. Zo, die tassen van PHILOMIJN zijn echt wel fijn! Ik ga voor de TRAVEL bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, de telefoonhoesjes vind ik wel tof, hou wel van de oud lederen look, als ik dat zo mag noemen.

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog by the way! Ik ga zaterdag trouwens naar Scheveningen, nog shoptips voor in Den Haag? (hoewel ik al vaak in den haag kom ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al wel eens van FNUG gehoord, maar ik wist niet dat ze het nu ook in Nederland verkopen. Super gaaf!

    Liefs,
    Anne (WOLF359)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Wolf359, wat leuk dat je even op mijn blog kwam kijken:) Je hebt zelf trouwens ook een leuke blog en deze heeft zeker een grappige naam! Leuk dat deze nu ook in Nederland te koop zijn, hebben erg mooie kleurtjes in het assortiment.

      Verwijderen