zondag 23 oktober 2011

What's app..Iphone

Ik dacht ineens misschien is het wel een leuk idee om een stukje op mijn blog te wijden aan een app over mode?  De smartphones zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld van tegenwoordig. Ook ik moet bekennen dat ik wel een beetje addict ben aan mijn Iphone 3GS.  Wat een super handig dingetje, elke dag een kleine zakcomputer bij de hand:).  Vanochtend ben ik eens lekker gaan speuren in de App store en toenstuitte ik op onderstaande app;


What to Wear: 365 dagen

Jullie kennen het vast wel? Voor je kledingkast staan en denken wat moet ik nu weer aantrekken? Helemaal als het buiten regent, of het sneeuwt, het vriest en noem maar op.

Wat is de oplossing voor dit probleem?  Juist om de gratis app van Styletoday te downloaden vanuit de App Store.  Deze app geeft voor elke dag een nieuwe kleding suggestie rekening houdend met het weer en de laatste trends op modegebied.
Alle kledingstukken zijn uiteraard te bestellen via de webshop van Styletoday.  Zodra je op " bekijk de outfit" klikt krijg je alle prijzen van de uit gekozen look te zien.

Nadeel:  regelmatig zie je bij de verschillende outfits dure kledingstukken naar voren komen en laten we eerlijk zijn,  niet iedereen kan zonder meer 250 euro voor bijvoorbeeld een broek neer tellen. Wellicht heb je niet alle kledingstukken waarmee de outfit is samengesteld zelf in je kast hangen.

Kort samengevat vind ik het persoonlijk toch een leuke app. Je krijgt er namelijk een hoop inspiratie van en mocht je onverwacht een kledingstuk niet in de kast hebben hangen, dan denken wij als mode bewuste meiden geen probleem, ik kies iets wat er op lijkt en het grote voordeel is; creëer je eigen look!

Mocht je nu denken help ik heb geen Iphone!  Niet getreurd, de kleding adviezen zijn ook te bekijken via de site van Styletoday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten