zaterdag 15 oktober 2011

Pracht en praal in het haar....

Sinds afgelopen februari ben ik mijn haar lang aan het laten groeien. Na een aantal jaar een kort coupe te hebben gehad dacht ik het word nu geen tijd voor de schaar, maar tijd voor lang. Ik ben nu eenmaal iemand die graag varieert in zowel kledingstijl als in haar stijl. Nu heb ik van mijzelf dik haar en met een lichte slag, dus een hele dag een staart is een unicum. Meestal zakt die na verloop van tijd uit en daardoor ben ik dus nog steeds op zoek naar de ideale elastiek.   Echter afgelopen voorjaar heb ik wel de ideale clip gevonden voor mensen met dik haar;

Bovenkant Linzi clip

Zijkant Linzi clip

Onderkant Linzi clip

De haar clip heeft de naam " Linzi clip" gekregen. Hij is van het merk Zenner.  Het grote voordeel van deze clip is, dat hij helemaal om je haar sluit. Hij glijdt er dus echt niet uit!  En geloof me dat is voor mensen met dik haar, maar ook voor mensen met sluik haar ideaal.  Deze clip is ook nog in een maat groter te verkrijgen en in kleine clips. Ik ben er erg blij mee en hij gaat ook nog eens lang mee:) 

Verder ben ik ook erg van de bloemen en haarbanden;

H&M: kleine bloem, per 2 stuks verpakt, DA: grote bloem, Zenner: haarband
 

 Tip
 Zenner heeft voor komend najaar weer twee leuke collecties; Fair Play en Oasis, lief met een stoer randje. Onder andere te koop bij de Etos.

 Ik hoor jullie denken, dat zijn allemaal zwarte accessoires?  Dat klopt helemaal. De reden is dat ik veel kleurrijke kleding draag en dan zijn zwarte haar accessoires ideaal. Ben wel nog op zoek naar groene en paarse haar accessoires.
Korte coupe



De haar trends voor zomer 2012 lijken te worden:  Hampton chic en Barbie goes Country???

Wat zijn jullie favorieten haar accessoires voor aankomend najaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten