zondag 16 oktober 2011

Oker...en knitwear is de trend

De laatste tijd valt me bij veel merken op dat knitwear en okergeel hoog op het verlanglijstje staat. Persoonlijk ben ik wel van die lekkere warme vesten, zeker nu gezegd is dat we een strenge winter tegemoet gaan:) Dit schijnt te komen door de stand van de maan.  We zijn eens benieuwd of dit ook gaat gebeuren.  In ieder geval komen onderstaande vesten dan goed van pas;


Vest Object Collectors Item collectie najaar 2011 - 2012


Vest Object Collectors Item collectie najaar 2011 - 2012

Dit zijn twee vesten die persoonlijk erg leuk vind. Klik op de foto om naar de webshop te gaan.

Zowel het zwarte vest als het grijze vest zijn mooi te combineren met een witte of zwarte bloes. Spijkerbroek of nette pantalon eronder en klaar is kees. Doet het ook goed op een jurkje. Ik verheug alweer op het hutspot weer:)

Okergeel, je houd ervan of je vind het spuuglelijk. Ik vind het wel een mooie warme kleur en ik zie het al bij veel mode merken voorbij komen.


Okergele broek, Zara collectie najaar 2011-2012


Top Object Collectors Item collectie najaar 2011 - 2012


Klik op de foto's om naar de webshop van Zara en Bestseller te gaan.



Ben wel erg benieuwd hoe jullie denken over knitwear en okergeel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten