zaterdag 29 oktober 2011

Impact...op het leven

Het woord Impact heeft een grote invloed op onze leven. Want laten we eerlijk zijn, alles wat in ons leven gebeurd of het nu verdrietige dingen of leuke dingen zijn, het heeft altijd impact.  Denk aan een nieuwe baan, liefde, een dierbaar persoon die overlijdt, een ongeluk, een geboorte enzovoort. Persoonlijk vind ik lezen erg leuk. Eigenlijk lees ik wel alles wat los en vast zit. Kort gezegd ik ben wel een kleine boekenwurm:).  Natuurlijk vind ik boeken en tijdschriften over mode heerlijk om te lezen, lekker wegkwijnen en mijmeren over die geweldige stoere laarzen die bijvoorbeeld 800 euro kosten. Dan zegt een portemonnee stemmetje in mijn achterhoofd, dacht het niet. Maar ook inspiratie op doen voor een nieuwe stijl. Lange leve de blogs ook:).

Nu even terug naar het verhaal van Impact. Ik was dus op het internet aan het rond snuffelen of er een goed boek te verkrijgen was rondom het vak imago styliste.  Die zijn er zeker, ik stuitte toen op het boek van Emma Gelaude ( een Belgische styliste) dit heet IMPACT, maximaliseer je uiterlijke potentieel. Een concrete styling gids voor M/V met ambitie.  Deze krijg ik dus naar aller waarschijnlijk voor mijn verjaardag. Jippie!!! Ben echt benieuwd.  Maar het leuke is is dat het boek een tweeluik is, daarnaast heeft Frank Segers een boek geschreven over het sterker maken van je innerlijk.  Want laten we eerlijk zijn, het innerlijk correspondeert zeker met je uiterlijk.

Dit boek heet IMPACT het maximaliseren van je innerlijke kracht.  De titel zegt genoeg dacht ik zo, ik heb dit boek afgelopen donderdag ontvangen en heb er een paar bladzijdes reeds uit gelezen en het is echt een goed boek. Waarom? Het leest ten eerste makkelijk weg, staat boordevolle goede tips en het houd je zeker een te weten een goede spiegel voor. En dwingt je bijna om goed naar jezelf te kijken.  Want vergeten we af en toe niet wie we echt zijn, door alle hectiek om ons heen?  Vergeten we dan niet om onze dromen waar te maken?  Dit boek helpt je zeker op weg om die droom wel waar te maken.
Impact het maximaliseren van je innerlijke kracht

Onder andere te koop bij Bol.com voor 17,50 euro

Het boek van Emma Gelaude is ook verkrijgbaar via Bol.com en dit kost 24,90 euro.

Ben erg benieuwd of jullie dit aanspreekt?  Welke tips hebben jullie nog over goede boeken over mode? 


PS:  het boek van Dyanne Beekman heb ik op reeds besteld, ook hier ben ik erg benieuwd naar:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten