zondag 9 oktober 2011

Spiegeltje spiegeltje aan de wand...deel 3

Ook ik breng dagelijks wat tijd voor de spiegel door voor het aanbrengen van mijn make - up.  Nu ben ik persoonlijk helemaal verslaafd aan de make - up producten van de merken Essence en Catrice die te koop zijn bij het Kruidvat.   Reden; goede make - up tegen een leuke prijs.



Bruintinten en lichte foundation is bij mij favoriet.  Dit heeft onder andere te maken met het feit dat ik een redelijke lichte huid heb met mijn rossige haar. Donkere foundation zou gelijk zo'n pancake idee geven.  Af en toe ga ik wel eens vreemd met paars en groen.


Deze mascara heb ik af gelopen september gekocht en ik ben er echt blij mee!  Hij is van het merk Catrice. Het grote voordeel van deze mascara is dat je twee mascara rollers hebt voor de prijs van een.  Als eerste gebruik je nummer 1, hiermee zet je je wimpers licht aan. Met nummer 2, creëer die intense " valse wimper" oogopslag. Dat voor slechts circa 4 euro.  Wat mij betreft een blijver in het assortiment:).

Af gelopen zomer voor 5 euro bij het Kruidvat gekocht, een make - up toolset:




In de avond ritueel voor de spiegel bestaat dan onder ander het verwijderen van de make - up en daar gebruik ik zelf reinigingsdoekjes voor.


Ze zijn van het merk Iseree, afkomstig van de Lidl.   Fijne doekjes, gezien de kwaliteit/prijs verhouding. Ze hebben een lekker groot formaat, waardoor je maar een doekje nodig hebt om alles te verwijderen. Deze zijn overigens voor de gevoelige huid. Deze doekjes zijn voor circa 3 euro van jou.

Ook het Kruidvat heeft een B-merk voor reiningsdoekjes voor circa 2 euro!  Genaamd Face, als ik me niet vergis zitten daar meer doekjes in. Je bent dus zeker goedkoper uit, maar de sluiting is daar wat minder van.

Nu ben ik wel erg benieuwd naar welke make - up bij jullie favoriet is?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten