zondag 9 oktober 2011

Spiegeltje spiegeltje aan de wand...deel 2

Vanochtend bedacht ik mij ineens dat het wel weer eens tijd werd om een " beauty stukje" op mijn blog te zetten.  Deze week heeft koning herfst helaas echt zijn intrede gedaan en mijn handen schreeuwden ook gelijk weer om extra vocht.  Ware het niet dat ik vorige week toen de mussen bij wijze van spreken nog van het dak vielen een tube handcrème had ingeslagen. Ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben.


Deze handcrème is afkomstig van de Lidl. Hij heeft wat mij betreft een hoop pluspunten;  goed smeerbaar, trekt goed in, gunstige prijs en ruikt ook nog eens heerlijk.  Er is namelijk amandelolie en shea butter aan toe gevoegd.  Het enige nadeel is wellicht dat je een aardige tube moet meeslepen in je tas. Maar de prijs maakt dit zeker ruimschoots goed. Voor circa 3 euro is deze tube van jou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten