zaterdag 17 september 2011

Wie de schoen past...trekt hem aan:)

Op het gebied van de schoen mode is er dit seizoen ook weer een hoop te krijgen:)  Het zijn voornamelijk de kleuren grijs, zwart, donkerblauw die het modebeeld bepalen. Links en rechts een uitschieter met een vrolijke kleur.

Vanochtend was ik even met mijn vriend in de stad, daar hij op zoek was naar een tijdloze, nette en stoere schoen. Ik moet eerlijk zeggen dat de keuze me verbaasde. Een aantal jaren geleden werden deze schoenen echt gekenmerkt als oubollig. Maar tegenwoordig zijn de merken van toen, denk aan een Floris van Bommel, een Van Lier een stuk moderner:) Hieronder twee voorbeelden van schoenen die mijn vriend gepast heeft en die zeker tot zijn favoriete behoorde. Klik op onderstaande foto's om naar de website te gaan.


Collectie 2011/2012, Fred de la Bretoniere. Favoriet van mijn vriend.


Collectie 2011/2012, Giorgio. Favoriet van mijn vriend.


Collectie 2011/2012, Floris van Bommel.

In welke schoenen zien jullie je vriend graag lopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten