vrijdag 30 september 2011

Kledingstuk in de verkoop!!!

Ja, ja beste lezers eindelijk is het zover er gaat een kledingstuk met accessoires van mij in de verkoop!  Uiteraard is dit kledingstuk wel gedragen maar het ziet er nog prima uit.  Echter na lang wikken en wegen heb ik besloten om het niet in de verkoop te gooien, maar om het gratis weg te geven inclusief de sjaal en de armband!  Zie het maar als een kennismaking met mijn blog:)

Ben dan ook erg benieuwd wat jullie er van vinden?  Zie onderstaande foto's en oordeel zelf.
Top Vila collectie voorjaar 2011




Deze top is goed te dragen op bijvoorbeeld een skinny jeans. En in het geval van mijn lengte, kan je hem tevens dragen als jurkje. Erg leuk met een legging en stoer boots!   Nu de koude dagen eraan komen is het ook goed te combineren met een vest, blazer of een spijker jas.

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen, kan het zijn dat de gelukkig winnaar/winnares voor komt uit een loting.
Mocht je interesse hebben, laat dan even een berichtje achter op mijn blog.

Deze actie loopt tot en met zaterdag 8 oktober 2011.
Groetjes,

Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten