zondag 4 september 2011

Tip van Webbie!!

Van de week tijdens het surfen op het net stuitte ik op het merk Noosa.  Gelijk gaan kijken waar dit merk voor stond. Het bleek geen kleding merk te zijn, maar een sieraden merk. Op gericht door twee Nederlandse dames die beiden onafhankelijk van elkaar in het Australische plaatsje Noosa zijn geweest. Zo is het merk ontstaan. Ik kan jullie zeggen ik was meteen enthousiast:).   Dit gaat zeker mijn ultieme verjaardagscadeau worden!

leren

Mijn favoriet zijn dus de leren armbanden. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om een dubbele armband of een riem aan te schaffen. Wat natuurlijk ook erg hip is! Het leuke is dat je door middel van de diverse " drukknopen" (zogenaamde chunks) de riem en de armband helemaal jou kan maken! Elke chunk heeft zijn eigen betekenis.
Dit is toch echt wel de ultieme musthave voor elke fashion addict!  

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten