dinsdag 20 september 2011

Ik zie ik zie wat jij niet ziet...het is een vlinder

Al jaren ben ik een fervent brildrager, echter tijdens mijn sport dagen en zomerse dagen draag ik lenzen. Tijdens het sporten is het makkelijk, geen bril die een eigen leven gaat leiden. Mijn ogen zijn mij eeuwig dankbaar zodra ik mijn zonnebril op zette als de eerste felle zonnestralen zijn intrede deden.  Echter voor alle bril dragers onder ons, wat word nu de trend van 2011/2012?  Ja, ja onze bekende Rotterdam Jules Deelder stal er ooit de show mee, het vlinder montuur.  Anno 2011/2012 terug van weg geweest. Ik heb er al een in mijn bezit, alhoewel dat is wel een zonnebril.  Voorproefje;

Gaaf model, voor de niet bril dragers onder ons.

Daarnaast zijn er ook weer een paar leuke nieuwe merken, die langzaam terrein aan het winnen zijn in Nederland.  Toe aan een gekke en kek montuur? Neem dan eens een kijkje op de volgende site; Theo brillen Erg verrassend!
Of dit Deense merk wat langzaam de wereld aan het veroveren is; Monocuul

Kortom ook in 2011/2012 is er weer volop keus in brillen land:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten