maandag 19 september 2011

Geisers, Blue Lagoon....Ik zeg IJsland!

Zoals jullie weten zijn veel Scandinavische merk mijn favoriet. Daar in tegen staat een bezoek aan IJsland ook erg hoog op mijn verlanglijstje en dan zeker de stad Reykjavik, met zijn prachtige natuur en zijn geisers. Toevallig kwam ik net tijdens het struinen op het net, de volgende leuke site tegen:  Mosi Design
Deze site is ontstaan uit voorliefde voor het land en om de Nederlanders kennis te laten maken met de mode, tassen en sieraden uit dit land.

Vooral  de tassen en de sieraden spreken mij erg aan.  Hieronder een voorproefje, klik op het plaatje om naar de site te gaan:



Mooie tasje niet?


Apart niet?

Ook de volgende site staat vol met mooie kleding uit het land van de geisers! Ik kan zeggen dat ik heel enthousiast bent. Nieuwsgierig geworden, check de volgende site;

IJsland Fashion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten