zondag 11 september 2011

Kleding stuff....uit het Hoge Noorden.

Zojuist online weer een gaaf merk uit het hoge noorden gespot...ook deze keer ben ik erg enthousiast! Persoonlijk behoren de Scandinavische merken ook wel tot mijn favoriet daar ik vind dat ze kwalitatief goede kleding maken en het is altijd net even iets anders dan anders.  Het merk wat ik dit keer gespot hebt heet Twist en Tango en is afkomstig uit Zweden.

Benieuwd naar wat stuff van dit merk?  Klik op onderstaande foto's om naar de site te gaan.








Het leuke is dat zodra je op de foto's klikt je direct in de webshop terecht komt, waar je dus direct lekker kan gaan rond neuzen en wellicht iets kopen. Wanneer je op de site uit komt kunnen je kiezen voor Nederland. Het voordeel hiervan is, dat het systeem de prijzen dan direct omrekent naar Euro's. De tas kost bijvoorbeeld 10 euro, leuke prijs dacht ik zo?? Collectie 2011/2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten