zaterdag 3 maart 2012

Modenieuws from la desk...

Hierbij nog wat mode nieuwtjes;

Desigual
Het is een merk wat je haat of je vind het helemaal geweldig! Ik ben er een van die helemaal vrolijk word als ik de winkel in loop.  De jassen en de tassen van dit merk zijn mijn favoriet. Alleen het is wel een beetje prijzig helaas. Maar daar hebben we dan wel weer de wel bekende uitverkoop voor:)  Dan is het merk goed betaalbaar. Zeker wanneer je wacht tot de 70% korting.

Wisten jullie dat het merk dit lente/zomer seizoen ook een schoenen lijn op de markt brengt? Van pumps, tot sneakers. Ik word er in ieder geval vrolijk van.  Nieuwsgierig?  Neem een kijkje op de site: Desigual shoes

Wisten jullie ook dat het merk een speciaal thema dit seizoen heeft?   En dat is gebaseerd op Cirque du Soleil. Zitten een paar leuke items tussen.  Oordeel zelf:  Desigual Cirque du Soleil

Ze zijn ook een samenwerking aan gegaan met niemand minder dan Christian Lacroix.  Heb al een mooie tas van die collectie op het oog:) Dit betreft de schoudertas.
Wat vinden jullie ervan?  Desigual Christian Lacroix

Daarnaast kan de Maas stad Rotterdam zich ook aansluiten in het rijtje " a-typisch". Zij zijn nu ook gezegend met een prachtige winkel!

En ze hebben een winkel in het Designer Outlet in Roermond.

Kirsty Nagel
Deze styliste ontwerpt stoere tassen en sjaals!  Daar houd ik wel van:).  Wat betreft de tassen je bent ook zeker van een " collectors item".   Nieuwsgierig?   Check haar site:Kristy Nagel en ga naar Design. Wat vinden jullie van de tassen en sjaals?

MAG schoenen
Een aantal jaren geleden, zou rond men 16e kan ik me nog heel goed herinneren dat deze schoenen in helemaal hip en in waren.  Ik moet eerlijk zeggen het was niet mijn cup of tea destijds, ik vond ze erg lomp en niet flatteus aan de voet. Ze schenen wel heerlijk te lopen.  Dit jaar heeft het merk ook een sleehak laars op de markt gebracht en ik moet eerlijk zeggen, het merk heeft mij verrast.
Oordeel zelf:  Mag schoenen

Hot or not?
Wie was er vroeger helemaal fan van?

2 opmerkingen:

  1. Ach dat is helemaal niet mijn stijl, ik zou er verschrikkelijk uit zien. Als ik de collectie zie hangen krijg ik er , manier van spreken, snel koppijn van. Best is om stuk na stuk te bekijken en soms zit er wel iets tussen die nog zou gaan maar het blijft druk en ik ben veel te klassiek. Maar er is duidelijk wel een markt voor. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Fashion Mom. Ik moet ook eerlijk zeggen het is een merk dat vind je geweldig of je haat het. Niet iedereen kan zich vinden in zoveel kleur stijlen bij elkaar. Persoonlijk ben ik ook alleen weg van de tassen en de jassen. Ik heb er laatst een winterjas gekocht met 70% korting (ook een klein nadeel het merk is anders veel te prijzig). En ik heb er twee zomerjassen van. Die vallen qua felle kleuren reuze mee:) Daarnaast heb ik er een tas van die met heel veel stijlen kan combineren.

    BeantwoordenVerwijderen