zaterdag 3 maart 2012

Lookbook...

Hierbij nog een outfit van mij, met een nieuwe aanwinst:

Broek Pace, trui Object, sleehak laarsjes Sacha en tas Kipling
Nieuwe aanwinst: sjaal van Object
Wat vinden jullie van de outfit?


Jullie zullen vast denken, nou zij is echt wel een merken freak?   Mijn favoriete merk qua kleding is inderdaad Object Collectors Item. Alleen dit merk en nog velen andere zijn vaak aardig aan de prijs. De sjaal bijvoorbeeld kostte nieuw waarde 50 euro!  (zit wel 80% wol in verwerkt en hij is extra lang maar toch).  Ik heb hem uiteindelijk gekocht voor 15 euro, dat is een acceptabele prijs voor een sjaal dacht ik zo?

Merken vind ik erg leuk, alleen ik ga er absoluut niet de hoofdprijs voor betalen. Ik ben dus echt een uitverkoop shopper.  De zwarte tas kostte bijvoorbeeld 35 euro en dat vind ik voor dat merk absoluut schappelijk, daar de tassen echt hun hele leven mee gaan. En Kipling heeft zich echt aangepast aan de tijd.  Verkopen ook mooie leren tassen. Tip!  Er zit een Kipling winkel in Amsterdam en Utrecht en daar kun je tijdens de uitverkoop een prima tas scoren met vaak kortingen tot 70%.

Wat zijn eigenlijk jullie favoriete merken?  Wat hebben jullie dit winterseizoen in de uitverkoop gescoord?

6 opmerkingen:

  1. Leuke outfit, en zo een lange sjaal is echt wel supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je trui is super leuk! Ik hou van de frullen en past goed met je korte laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Petra. Dank je wel! Met de sjaal ben ik ook helemaal happy. Daarmee kan ik aankomende winter wel aan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Fashion mom. Dank je wel! Toevallig had ik de laarsjes al en kocht toen de trui, voor maar 10 euro:) Bij toeval paste ze perfect bij de laarsjes.

    BeantwoordenVerwijderen