zondag 11 maart 2012

Lookbook....

Afgelopen periode was het nog uitverkoop bij een van mijn favoriete merken; Desigual. Ik had al een hele tijd zitten azen op een winterjas van dit merk, maar mijn bankrekening zou niet blij gaan worden van een jas van 224 euro!  Dus ik heb net zo lang gewacht tot deze met 70% korting de deur uit ging. En zo geschiedde, helemaal happy was ik!

Ben erg benieuwd wat jullie van de jas vinden:

Jas Desigual


Happy life!



Wat is het maximale wat jullie kunnen uitgeven aan een kledingstuk?

2 opmerkingen:

  1. Wat een super gave jas!! Dat merk is zoo mooi, maar ook zoo duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou momenteel vrij weinig (hoewel ik wel wat heb gekocht) omdat ik ah sparen ben. De jas is trouwens niet typisch desigual, dat vind ik wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen