zondag 5 februari 2012

Kleuren palet....in mode land!

Er is al zoveel over geschreven na een aantal fashionweeks die de revue gepasseerd hebben, maar ook ik wil jullie niet onthouden van een paar voorjaar mode items:). Kleurtjes zijn er dit keer weer in overvloed, jippie! Vorig jaar zou je bijna depressief worden van al het grijs en zwart!

Cimarron


Een paar weken terug viel mijn oog op een stretch broek van het merk Cimarron.  Waarom viel mijn oog nu precies daarop? Deze broeken spatte de winkel uit met hun lekkere frisse kleuren! Ideaal voor het aankomend voorjaar. Zojuist even een blik op de site geworpen en deze broek is zelfs te verkrijgen in zuurstok roze, limoen groen en fel oranje! Hoe te gek is dat?  Zo is het elke dag Koninginnedag haha. De prijs valt ook nog reuze mee, voor 89,95 euro is deze broek van jou.

In Nederland zijn deze broeken o.a. te scoren bij de Rode Winkel. Maar ook enkele webwinkels vertegenwoordigen dit merk. O.a. de webwinkel Tally-Ho.  Volgens mij gaat dit wel een hit worden dit voorjaar.
 
Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen op de site Cimarron   Welke kleur is bij jullie favoriet? 


Colette Sol

Over de te gekke laarsjes en laarzen van de Nederlandse ontwerpster Colette heb ik al eerder iets over geschreven op mijn blog. Ook zij staat bekend om het gebruik van veel kleuren in haar collectie.  Haar zomer collectie heb ik zojuist gespot en die is ook in 1 woord te gek!  Wat dacht je van een paar felroze korte laarsjes? Of fel blauw? 

Ik zou het leuk vinden als jullie ook hier een kijkje zouden nemen op de site Di Capolavori   
Wat vinden jullie ervan?

Swatch

Ook het horlogemerk kon natuurlijk niet achter blijven op het gebied van kleur. Ook zij hebben een nieuwe horloge uit gebracht in felle kleurtjes waarvan het uurwerk nu zichtbaar is. Ik vind ze erg leuk als accessoires om je outfit mee op te fleuren. Voor circa 60 euro is deze horloge een eye catcher om je pols!

Wat vinden jullie?  Zou jij deze horloge bij jou stijl passen? Neem een kijkje op de site en oordeel zelf  Swatch

2 opmerkingen:

  1. inderdaad, ben ook zo blij dat er veel kleurtjes zijn in de zomer, dat maakt een mens heel anders. Ik zou graag een pastel groen of blauw of roze willen voor deze zomer x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Fashion mom, wat betreft de kleurtjes volop keuze dit voorjaar:) mintgroen vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen