zaterdag 11 februari 2012

Go's Danie...

Absoluut een van de bete stylistes van ons op dit moment kleine kikkerlandje! Haar tijdschriften zullen gretig aftrek vinden onder onze mode fanaten:) persoonlijk lees ik deze erg graag, vind het net een kleine mode bijbel. Alhoewel de kleding, schoenen, tassen en schoonheidsproducten vrij prijzig zijn em mijn portemonnee dit niet altijd toe laat, vind ik de tips en tricks echt super! Hoe te gek is het dat zij voor de lancering van het nieuwe tijdschrift 2012 een heuse Designer Vintage Sale?? Entree, 3,50 euro daar hoef je het niet voor te laten dacht ik zo? Wie weet loop jij straks rond in een kledingstuk van een van haar klanten:) Wil je dit mode event niet missen? Reis dan op 12 maart af naar Amsterdam, om precies te zijn naar het World Fashion Centre. Tijdstip: 12.00u - 19.00u.

Dresscode: beetje oud, beetje nieuw en vintage!

6 opmerkingen:

  1. Ja lijkt me leuk, maar weer altijd te ver weg en colleges!

    Ik zag trouwens mijn oude blog nog op je follows staan :-D die gaat weg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Evey: ja dat is toch wel jammer, dat de leuke dingen altijd ver weg zijn. Dank voor de tip, zal het direct even aanpassen:)

      Verwijderen
  2. lijkt me leuk, maar ik denk bij ons nog niet te vinden :-( x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Fashion Mom: Haar tijdschrift is echt leuk, alleen ik ben bang dat die bij jullie inderdaad niet verkrijgbaar is(: Maar jullie hebben ook goede stylistes, denk aan Emma Gelaude bijvoorbeeld.

      Verwijderen
  3. Persoonlijk vind ik haar niet zo geweldig.. maar ben benieuwd naar de designer vintage sale.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Sold out Forever: ik vind haar persoonlijk wel goed, maar het is goed dat smaken verschillen? Dyanne Beekman bijvoorbeeld ben ik ook zeer over te spreken. Wat is jullie favoriete styliste?

      Verwijderen